torsdag 23 april 2009

inredning



bilder tagna från www.vitarummet.se


Åh. sunday har hittat en massa butiker som är hennes.
ååh. vita rum. allt blir snyggt om man målar det vitt.
en underbar vägg på bilden med. :) fast det skall vara liggande brädor.
ser såå mycket fram emot den dagen jag är gift med min snickare och han precis byggt klart vårt drömhus och jag får börja inreda det. waah! måtte det vara din vilja för mitt liv Gud. :) haha. imon skall jag stilla min abstinens med en promenad till secondhand..

sen bär det iväg på teamtrip. to far away vallentuna. :)


greengate.dk
danmark är världens bästa design&inredningsland 
stolt över att vara en halving!


broarne.se
nära! mellan sala och västerås.
massa saker till överkomliga priser!


alvashus.se
likt broarne fast mestadels annat 
(bredare) sortiment.


jeannedarcliving.dk
danmark igen!
En favorit helt klart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar