måndag 27 april 2009

sista tiden






dagarna går för fort.. snart är det här läsåret slut. åh, det gör mig så ledsen att tänka på det.. tänk att inte få bo ihop med sina längre. jag behöver henne för att få ur mig allt flum som gror på insidan om mig. alla knäppa samtal utan innerbörd, laga mat i våra stekar-tee's, promenera på järnvägen, låtsas att havet ligger bakom slavsta, dansa fult, sjunga fult, göra miner..
Åh, Elelta! hon kommer fattas mig helt enormt.
Emma, tänk att flytta ifrån sin bästis - igen. ): vill inte.
Becka, Sofie, Johanna, Lovisa, Alex, Philip, Madde, Celie, Emma J, Maria, Andreas, Caroline, Emelie, Abe, Andreas, Josefine, Talita, Seghen.. alltså. det kommer bli tomt och ganska knepigt att bara lämna alla..

jag vill inte.

2 kommentarer:

  1. åhh det kommer inte bli lätt att släppa alla!
    Det är verkligen ett underbart gäng att umgås med.
    Ni är bäst x1000!

    SvaraRadera
  2. "that's the way the cookie crumbles" så att säga. Det är tufft. Men det finns spännande liv som väntar efter bibelskola, och du kommer att ha fått dig ett par Riktiga vänner för livet, som känner dig på ett sätt som kanske ingen annan gör! DET är kalas! :)

    SvaraRadera