söndag 7 juni 2009

vänner

nu har jag varit hemma i typ en vecka.. känns knepigt.
har mest tagit det lugnt och landat liksom.
träffat lite folk, varit på vrångö, vart på jobbet, 
i borås, i stan och en vända till ullared. 
även träffat teamet inför hösten. blir garanterat kul. hahaha. känns kanon.
jag och hannah kom fram till att det nog blir jag som bakar i vår lägenhet. :)

även haft en heldag med min älskade carro. ahw, 
vad jag har saknat henne..
hon befann sig inte på de brasilianska planet som störtade.. 
hon kom hem 2 veckor tidigare. phew!
det är så skönt med carro. här har vi varit 
ifrån varandra ett helt år men när man ses igen 
är det som om vi inte missat en dag ur varandras liv.
min egna bitch-volleyboll. haha.
du ger mig verkligen sommarvibbar! 
och inspiration till att ta tag i min träning. suck.

igår ringde min andra initial-hälft 
(SMB: sofia maria börjesson) 
och berättade att hon har pojkvän! waaaahaaa!
 haha. så tjejig. men ack vad kul det är.
Sofia + Joppe = sant ! 
så roligt att det är joppe och fia. otippat. 
men ändå så tippat. lika snygga och galna!!

min underbara äss-äm-bee, night-dancers för alltid!
helt underbara bilder som Maja Fast tagit.

Åh. måste träffa lina snart också!
bild snodd från lina själv.

Längtar efter lite sol så ja kan åka ut till 
hönö och bara vara med mina söta!

2 kommentarer:

  1. ÅH, jag vill också träffa håret =)!

    SvaraRadera
  2. Ååå. Jag är ledig varenda dag! (förutom mellan 8-16.30 då förstås) och jag vill mysa med dig!! <3

    SvaraRadera