måndag 8 juni 2009

dagen

Idag var jag i Gilead och lyssnade på Gerard Keehan, grundare till Hillsong London.
Det var riktigt bra. stannade kvar och pratade med några av ungdomarna. goa. 
jag kommer trivas, det vet jag säkert nu.. underbara församling.

BTW med stora bokstäver! vet ni vem som var där? allas våran Åke Carlsson.
Han kom fram och gav mig en kram, kunde mitt namn och prata lite grann. 
Han mindes att det här var kyrkan ja skulle jobba i.. 
man tänker att han liksom har 250 elever att ha koll på. men han mindes. 
gjorde min dag :) Åke är lite av en förebild..

Innan det var jag på date med Lina vid ån.. vi åt lite olika röda bär och hade tjejsnack.
Så mysigt att bara få vara med dig igen Linis. du är så enkel och rolig att vara med.

hihi. köpt nya skisspennor. dom är mjuka och mysiga.
någon gång skall jag orka måla något riktigt.. 
men än så länge nöjer jag mig med lite kladd i skissblocket.
björkar.. vissa (alex) vet att de är lite av en fix grej hos mig..
dom är så snyggt svartvita, enkla, raka, fläckiga, olika.

trött.

3 kommentarer:

  1. ÅÅ allas vår Åke! Fy vad kul att du träffade honom och super kul att det känns bra med kyrkan :D
    ser fram emot att få komma ner och se hur det går senare i höst :D

    SvaraRadera
  2. SANNNDYYYYYYY!!!
    Jag blir tokig utan alla er.
    man kan inte titta in hos folk lika bra här som man kunde hos er. Här har folk familjer som man stör. jag vill kunna komma i tid o otid. BLÄ!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. här får du komma i tid och otid. de är bara en längre väg att åka.. ): jag ska komma upp till dig. ge mig en tid som passar. saknar att bara veta att alla som inte jobbar är på att hitta på något. VARJE dag. de var en sån lyx back in the days..

    SvaraRadera