tisdag 7 april 2009

Jag är nu inte längre ägare av någon kamera. 
får typ rysningar när jag säger det. haha.
Helt sjukt vilken kärlek man kan ha till prylar. 
det är nog nyttigt för mig att ta en lite paus.

haha. så rolig bild. sina tog den på Anna och Andreas bröllop.
bröllopsfotograferna i mitten. :) får se hur länge ja kan hålla mig ifrån att köpa en ny.
vill bara bevisa för mig själv att jag faktiskt klarar mig utan den.
farväl du gode och trogne tjänare

Gissa ordet:



haha. var bara tvungen att lägga upp denna rumpskrift-video från bröllopet också.
haha. jag och olle vann såklart!!

1 kommentar:

  1. aaah, men du hade ju olle med ju :D hah. ja fattade iiiiiiingenting av vad simon gjorde HAha. han körde på järnet för att vinna men istället blev det tvärt om ^^ tanken va god iallafall :D

    SvaraRadera