fredag 21 augusti 2009

Fredag

Sådär ja, då har jag slutat på jobbet. kanske har kvar någon dag då och då 
så att ja kan få friskvårdsbidrag och få gymkortet för halva priset. kanon.

Har varit och tittat på min och Hannahs nya lägenhet i Lunden.
älskar den. den är så fin och fräsch. helt nytt badrum med.
De som bor i lägenheten nu ska in i en annan som håller på att renoveras
och den är inte klar förrän två veckor in i sep. så vi kan inte flytta in förrän då.

fotade affe åt sara. hon behövde lite bilder till sin intervju
på avenue models. hon fick extrajobb där. kul.

alfie

Nu åker jag till Lysekil i 1,5 vecka sen till Uppsala på Madde och Samuels bröllop!
Sen bor jag i Kviberg i två veckor, sen flyttar vi till Lunden. 
sen ska jag vara bröllopsfotograf åt två jag inte känner.
Sen åker vi till London, sen LA, och sen kanske vi får åka till Bolivia! wah! 
och i februari ska jag vara bröllopsfotograf åt Johanna och David.
what a year.
blir en massa resande och en massa spännande saker. är helt upprymd.

men nu ska jag till stan och hitta present till Isabel som fyllt år -kräftskiva ikväll.



2 kommentarer: