tisdag 28 juli 2009


okej, känner att jag typ aldrig skriver något här.. 
borde bättre mig för min egen skull. idag är det tisdag, jag jobbar 15:50-22:00 
hyfsat behaglig tid med bättre betalt. gillar mitt jobb faktiskt. har sjukt bra 
arbetskamrater har jag kommit på. garvar så jag gråter nästan varje dag. 
min chef berättade även att sisjöns butikschef bodde här i mölnlycke och alltid 
brukade handla i min kassa.. och han hade ringt till oss bara för att berätta att han 
tyckte att jag var så otroligt trevlig och effektiv. haha. 
snacka om att få en pusch mot löneförhöjningen.. :)

men nu slutar jag snart här, packar ihop mina käraste saker ifrån 
familjehemmet och beger mig ut på egen hand för andra gången. 
Jag flyttar till Danska vägen 100 mellan Olskroken och Lunden i Göteborg. 
typ 7 minuter med vagnen till nordstan. I'm gonna luuuv it! 

där bor jag snart - upp till höger.

Skall jobba/teama i Gilead på heltid. det skall bli hur spännande som helst. 
Jag gör det tillsammans med Hannah (min nya kombo), 
Danne och Kaleb.  det kan bli precis hur som helst. haha. 

men innan jag drar igång med allt flyttbök så tänkte jag ta en 
tripp till Europakonferensen och hälsa på alla gamla mates 
och sedan en vecka på frizon för att montra för LOBC.

saknar sommarvädret..
time to work.

2 kommentarer:

  1. vi kommer bo så nära varandra ! kvällspromanader, here we come : )

    jag bor där precis till höger om ullevimotet : )

    - you know who

    SvaraRadera
  2. yo. du bor ju precis vid min bror. ska komma ihåg det när jag är där nästa gång. =)

    SvaraRadera