söndag 21 juni 2009

saras klänning


sydde en klänning till min älskade lillasysters skolavslutning.
På dagen hade hon en vit från stylein och på kvällen hade hon en svart sandrein.. haha.
vi hade planerat en rosett över bysten först men vi sket i det rent ut sagt.
och såhär blev den. hon är så rockig och cool min arab. :)
och fatta att hon redan slutat nian. waah! dom är så små nu förtiden..

idag är det sunday vilket gör mig lycklig.
hoppas på att få svar angående om ledighet över nyår idag.. 
så att ja kan åka på en liten trip till ett väldigt kul ställe.

4 kommentarer:

  1. Galet snygg klänning och tjej! du är grym sandra!

    SvaraRadera
  2. du är grym!!!
    hoppas du får ledigt hurru.. och jag råd, jo det ska jag:)

    SvaraRadera
  3. Galet snygg.. är hon adopterad? :)

    SvaraRadera
  4. hon är galet snygg. och hon är inte adopterad.

    SvaraRadera