måndag 1 juni 2009

bästkusten

we're back where we belong..
det var jobbigt att skiljas från sina en sista gång.
som tur är fick jag två dagars avvänjning på hennes ö.
åka båt, sola och andas saltvattensluft. ameen!

men nu är ja tillbaka i mitt lilla mölnlycke.
fått två nya barn. ena 6 mån och andra snart 2 år.
underbart vackra. spenderade hela dagen på en filt med naima på magen.
ser fram emot att bli mamma en dag.

Emma & Andreas hälsade på idag. hela familjen kollade in andreas
 och godkände honom. mamma gillade honom verkligen. haha.
I kväll kollade jag på solnedgången med mina bröder + Elin & Robban. mys.
och imon träffar jag teamet ja ska vara med i höst. kul.

känns som om någon stoppat in handen i min mage och ryckt ut typ allt 
som är av någon vikt. varje relation som ja brytt mig om de senaste året.
en enooorm saknad.

2 kommentarer:

  1. Älskar er!!! Ser mys ut. Hahaha, härligt att höra att han blev godkänd;D hur gick det med teamträffen?

    SvaraRadera
  2. Göteborg har en massa goa folk också :)

    SvaraRadera