måndag 9 mars 2009

måndagsbarn

"Detta är inte slutet. Det är inte ens början på slutet.
Men kanske är det slutet på början?" Winston Churchill

idag är det måndag..
jag älskar min vardag så mycket att det bara är kul med måndagar. det finns ingenting tungt över dem längre. det är nästan så att måndagen är min favoritdag efter söndagen. förresten, jag har en inkomst! det känns så galet bra. nu kan jag leva igen, utan att oroa mig för att behöva hoppa av skolan och flytta hem.
sitter och lyssnar på Bon Iver, just nu skinny love.. underbar musik att sy till. sydde nyss ett linne och har stickat klart min mössa. mysigt att va lite kreativ emellanåt :) gav elelta stickor, garn och "hur man stickar"-genomgång i present för fyra dar sen och hon är redan klar!

snart kommer team vallentuna hit. vi ska ha vår första träff inför team"resan" i april. haha. vi kom liksom så långt som till vallentuna.. känns ju sådär. men vi är ett grymt team! alla är helt galna, blir nog hur bra som helst.
måste bara få med en till sak, caroline och emelie dödade jätteballongerna vi gav abe i födelsedagspresent. hahahaa. de släppte ut dem i det fria. stackars abe såg dem flyga förbi fönstret. :D 

2 kommentarer:

  1. No.. they didn't. Stackars ballonger, stackars Abe.
    Du är så duktigt! Vill också va bra på att sy.

    SvaraRadera
  2. kan du inte lägga upp en bild på linnet? jag vill kunna sy linnen men det är nog något av det svåraste som finns! <3

    SvaraRadera